Annuleren
Ik heb het even voor u op een rijtje gezet:
Annuleren daar ontkomt u soms niet aan. Laten we het makkelijk maken door het snel en op de juiste manier te doen.
Annuleringen zijn enkel door te geven telefonisch of via de app! 06 407 945 37. De afspraak online gemaakt? Dan is deze ook via hetzelfde kanaal online te annuleren. Let op! Uw annulering doorgeven kan NIET via de mail.
Kosteloos annuleren kan maximaal 24 uur van tevoren, zodat wij uw plekje nog aan een andere klant kunnen aanbieden.
Bent u uw afspraak vergeten? - De eerste keer nemen wij de helft van uw boeking voor onze rekening. - De tweede keer komen de totale kosten voor uw eigen rekening. Maar uiteraard hopen wij dat dit niet nodig zal zijn!
Annuleren
Ik heb het even voor u op een rijtje gezet:
Annuleren daar ontkomt u soms niet aan. Laten we het makkelijk maken door het snel en op de juiste manier te doen.
Annuleringen zijn enkel door te geven telefonisch of via de app! 06 407 945 37. De afspraak online gemaakt? Dan is deze ook via hetzelfde kanaal online te annuleren. Let op! Uw annulering doorgeven kan NIET via de mail.
Kosteloos annuleren kan maximaal 24 uur van tevoren, zodat wij uw plekje nog aan een andere klant kunnen aanbieden.
Bent u uw afspraak vergeten? - De eerste keer nemen wij de helft van uw boeking voor onze rekening. - De tweede keer komen de totale kosten voor uw eigen rekening. Maar uiteraard hopen wij dat dit niet nodig zal zijn!
Annuleringen in de December maand?
Lieve mensen, vanaf de tweede week van December voeren wij een aangepast annulering beleid! Omdat wij deze maand vaak ver van ter voren al vol staan, waardoor wij met regelmaat “NEE” moeten verkopen aan klanten die wij ook graag willen helpen. Hiervoor hebben wij de aangepaste regeling dat een afspraak 5 dagen van te voren nog afgebeld kan worden. Wij zijn daardoor genoodzaakt om een annulering binnen 48uur 50% in rekening te brengen en binnen 24uur 100% in rekening te brengen. Wij hopen dat dit niet nodig zal zijn en hopen anders jullie begrip hier voor. Alvast bedankt hier voor!
Annuleringen in de December maand?
Lieve mensen, vanaf de tweede week van December voeren wij een aangepast annulering beleid! Omdat wij deze maand vaak ver van ter voren al vol staan, waardoor wij met regelmaat “NEE” moeten verkopen aan klanten die wij ook graag willen helpen. Hiervoor hebben wij de aangepaste regeling dat een afspraak 5 dagen van te voren nog afgebeld kan worden. Wij zijn daardoor genoodzaakt om een annulering binnen 48uur 50% in rekening te brengen en binnen 24uur 100% in rekening te brengen. Wij hopen dat dit niet nodig zal zijn en hopen anders jullie begrip hier voor. Alvast bedankt hier voor!